111019

2011-10-19, 19:57:42 / Kategori: Allmänt
Några bilder från våran klass spex-skolfoto iår
Heeej! Hann inte blogga igår. Beställde iallafall en svart IPhone :) Men pappa åker till Istanbul med sitt jobb imorgon så jag kan antagligen inte hämta den och börja använda den förrens på måndag typ :( Orkar inte vänta mer, mitt tålamod är slut! Gaaaah.
Jag jobbade på Svenska mässan idag. Jag delade ut klistermärken till folk i 3 timmar. Det var rätt trevligt och ska göra det imon också :) Finns vääääärldens skönaste massage stol där = Värd att testa (gratis hihi) (Ska testa och somna i den imon igen) Pusshej!

Celine

Veckans blogg är igång på bloggen igen!

Kika in och läs mer om hur du anmäler dig.

Pussen! (: <3



2011-10-22, 17:04:29 URL: http://celinelf.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!