HEMSEDAL PAPPA-BARN-RESA

2011-12-12, 18:36:11 / Kategori: Allmänt
Jaa, i helgen har jag varit i Hemsedal i Norge på årets pappabarnresa! Det är en resa där massa från där jag bor, typ lite fler än 100 pers åker på varje år och åker skidor torsdag-söndag. Vi bussar dit och hem och det är  verkligen jättemysigt! Vi hade det jättebra och mysigt fast vi sega lite med skidåkningen haha ;) Ikväll blir det träning och imorgon ska vi vara i skolan klockan 7.00 för att vi nior ska hålla i Luciatåget :) Vi är typ... jätte dåliga haha men får hoppas det går bra iallafall! Sedan ska vi åka skridskor imorgon också. Det är typ jättevarmt, undrar hur det går. Puss sålänge.
Herregud, nu märkte jag att jag är ju skitblek! Jävla vinter. Ingen snö är det heller. Mitt hår, som ni ser, blev afro när vi gick hem från skolan, det spöregna...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!