MCDONALDS

2011-11-17, 20:42:14 / Kategori: Allmänt
två bilder på mig och syster i Venedig! Rip mina snygga solglasögon som gick sönder den dagen :( Dem var perfekta...
Men idag har jag iallafall haft min sista utbildning på McDonalds! Så på lördag ska jag stå i kassan helt själv! Åh, vad nervös jag är. Ibland verkligen skämmer man ut sig när man står i kassan! Det kan vara skitpinsamt ibland, jag gjorde bort mig asmånga gånger haha, men det är bara kul! Så om någon har en fråga om Mcdonalds så är det bara att fråga mig!

Alice

Hej Ebba Lovisa!! Jag undrar hur mycket man tjänar på Mc donlads?? :)

Fin blogg du har förresten.



2011-11-18, 10:00:00

Alice

Vilken fin bild. :)



2011-11-19, 23:22:30



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!